webmehr for Dummies

Wiki Article

رییس مجلس خبرگان رهبری لزوم رعایت حق افراد در دفاع از خود را از دیگر محورهای مهم سخنان رهبری دانست و خاطرنشان كرد: این موارد (محورهای سخنان رهبری) می‌تواند ملاك عمل قرار گیرد و یك وظیفه قانونی است واگر مباحث افراد صاحب نظر مورد عمل قرار گیرد می‌توان شرایط بهتری در جامعه پیش بیاید.

به گزارش شوشان، دکتر محسن رضایی که در جمع سران عشایر عرب خوزستان سخن می گفت اظهار داشت: اگر چه در انتخابات دهم نتوانستم آرای مورد نیاز را کسب کنم اما حکمتی در این انتخابات نهفته بود که توانستیم به واسطه آن به چند دستاورد جدید برسیم.

ابراهيمي نعمت بزرگ انقلاب را مرهون رنج هاي امام در ساليان دراز دانست و اظهار داشت: هركس قدر نداند، كفران نعمت كرده است به سزاي آن در همين دنيا گرفتار خواهد شد.

Content material is split into subsections, which Every Possess a dotted border. It is possible to delete or edit the contents of the subsection by clicking the or icons at the highest appropriate corner on the subsection.

هاشمي رفسنجاني همگان به ويژه فعالان در عرصه سياست را به رعايت اخلاق و تقوا دعوت كرد و گفت: رعايت نكات اخلاقي، توصيه‌هاي اسلام و نحوه عملكرد ائمه در برخورد با مسائل جامعه و مردم مي‌تواند نظام اسلامي را به عنوان الگوي جهاني مطرح سازد.

از طرف دیگر كسانی كه می‌توانند این حركت‌های مردمی را در روندی معقول و در چارچوب قانون هدایت و رهبری كنند از میدان به در می‌كنید. شما فكر می‌كنید كه مردم این گونه در میدان می‌مانند. خب معلوم است كه بیرون نمی‌روند و در جای دیگر اردو می‌زنند.

StumbleUpon is een commerciële Internet site die een sociaal netwerk dat gebruikers in staat stelt om pagina's van belang wisselen voornamelijk online met behulp van een werkbalk beschikbaar als extensie voor Firefox, Mozilla Application Suite, Web Explorer en Google Chrome integreert. Het systeem automatiseert het verzamelen, de distributie en de herziening van intuïtief Website, waardoor de gebruiker op het netwerk te bladeren en zoek pagina's van belang fulfilled een enkele klik, na de voltooiing van een eerste registratie waar de gebruiker hun gebieden van belang en andere identificeert voorkeuren. StumbleUpon kunt u ook uw interesse bewerken om meer pagina's die u interesseren ontdekken.

امام خمینی(ره) چند روز پس از صدور این پیام تاریخی در سخنرانی مهمی در جمع اقشار مختلف مردم به تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در شهر قم با تکیه بر آموزه‌های دین اسلام به‌ویژه وصیت امیرالمؤمنین علی بن‌ابی‌طالب(ع) مبنی بر ضرورت دشمنی با ظالم و حمایت از مظلوم و با تأکید بر این که «روز قدس» یک روز جهانی است، فرمود: «روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است… روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. … روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد … و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود.

نه، خودش به هیچ وجه از ریاست مجلس خبرگان استعفا نخواهد داد. مگر اینکه مجلس خبرگان در سال آینده، هنگام انتخاب هیات رئیسه، زیر فشار به هاشمی ریاست هاشمی رای ندهد و گر نه هاشمی در مقام رئیس مجلس خبرگان باقی خواهد ماند؛ زیرا هاشمی باقی ماندن در مسند ریاست مجلس خبرگان را تکلیفی برای خودش و لازمه تثبیت و بقای نظام می داند.

نامه احمد صدر، عزت الله سحابی و ابراهيم يزدی، به مدير کل صندوق بين المللی پول

باید توجه داشت که عده‌ای از افراد اعتقاد دارند باید مهر شرکت به ثبت برسد؛ اما این موضوع درست نیست بلکه آن چیزی که باید در اصل ثبت شود لوگو شرکت است که به‌عنوان یکی از اجزای مهر باید در آن درج گردد.

اين نيست مگر عدم توجه كامل شوراى نگهبان به فلسفه وجودى قانون اساسى كه از جمله تعيين اعضاى آن، كه اينجانب پيشنهاد دادم تأييد دو نفر از علماى برجسته قم كافيست امّا كسى اعتنا نكرد، و چه خوب بود كه حداقل جناب آيت‏اللَّه هاشمى پیگيرى مى‏كردند تا امروز اينگونه نمى‏شد؛ و آن همه سؤالات و انتقادات در انتخابات از قبل و بعد از آن بى‏جواب كافى نمى‏ماند.

محسن رضایی افزود: نحوه برخورد با مقوله " اشتباه " و موضوع " خیانت " در اسلام متفاوت است و در این زمینه نباید احساسی عمل کرد. .

به یاد داریم در حالی که این رسانه ها از سقوط پی در پی هواپیماها و کشته شدن صدها تن از هم وطنان مان به آهستگی گذر کردند اما فروریختن قسمتی از تونل توحید را چون بحرانی جلوه دادند و عکس های آنرا در صفحه اول رسانه های خود قرار داده و عنوان کردند که حفاری شتاب زده تونل توحید دلیل آن بوده است و این در حالی است که کارشناسان بر این عقیده اند که علت این امر نشت آب از لوله های فرسوده آب و فاضلاب بود.

Report this wiki page